Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2015 17:49 - ПИСМО ДО ПРЕМИЕРА
Автор: g1club Категория: Политика   
Прочетен: 1655 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Jorge Cortez Писмо до Премиера 

Г-н Борисов,с цялото ми уважение към Вас (възпитан съм да уважавам по-възрастни от мен) умолявам ви - съберете се всички 239 умни депутатски глави и напуснете страната!Откраднали сте достатачно!!!По-лесно е да се простим с 240-те ду
ши,които обричат българина да работи за заплата от 380лв.Ако свалите прекалено високо вдигнатата Ви глава и прочетете тези редове ще разберете какво става извън градината с магнолиите!
Знаете ли как се почуствах когато чух майка да отказва да купи антибиотик за детето си,защото нямаше 2 лева?!?
Знаете ли как се почуствах когато Баба ми с треперищи ръце ми подава спестени от последните 6 месеца пенсии - 10 лв ?!?
Знаете ли как се почуствах когато пазарувайки в един голям магазин пенсионер изброи 0,70 в жълти стотинки за да си купи 1 хляб (бях зад него на касата и платих тези скромни за Вас 0.70ст,а ГОСПОДИНА се обърна към мен и ме попита защо го правя?!Защото така правим хората,които ПРОМЕНЯМЕ НЕЩАТА- СЕГА и ВЕДНАГА!!! 
Знаете ли,че когато се опитах да помогна на възрастен човек да пресече натоварен булевард той подскочи сякаш искам да го ограбя?!?
Знаете ли ?! - НЕ!
Да поговорим за другите проблеми в държавата. Защо когато трябаваше да се подлагам на операции,лекарите ми казваха – ако искаш болничен цената е една, ако искаш фактура – цената е друга...Странно – винаги аз плащам!Още по-странно – плащам по-голям процент въпреки непрекъснатите ми здравни осигуровки.За сравнение – баща ми лежа 1 седмица в гръцка болница след прекаран алергичен шок и ми поискаха само подпис!
Знаете ли тези неща,г-н Борисов?
Знаете ли г-н Борисов,ОМРЪЗНА МИ! Омръзнахте ми Вие,омръзнаха ми оправданията, омръзнаха ми физиономиите Ви. 
Знаете ли... май е време да Ви Благодаря г-н Борисов!За това,че всички вие,ВСИЧКИ ВИЕ в последните 25 години освен да ни подтиквате да бягаме в чужбина не направихте нищо,с което да ни задържите. Congratulation Mr Borissov ,както бихте искали да чуете.Благодарение на Вас,в последната 1 година над 10 мои приятели с възраст от 20 до 30 години,хора с образование,хора с бъдеще отлетяха. Congratulations Mr Borisov,твърде лесно се управлява гладен и прост народ.Лесно се печелят избори с купуване на гласове (ЗА ВСИЧКИ ПАРТИИ СЕ ПОКАЗВА, ЧЕ СЕ КУПУВАТ ГЛАСОВЕ, НО НЯМА НИКОЙ ОСЪДЕН)!Congratulation Mr Borisov, Вие спечелихте следващите избори, но загубихте МЕН!!!Всеки ден губите хора като мен.Искрено се надявам да не се чувствате сам с Вашите магнолии... Благодаря Ви,за стимула,който ми давате,за желанието да се събудя утре по-силен и по-мотивиран за да се махна от тук.Тази държава остава за ВАС!

Източник: http://kolevm38.blog.bg/politika/2015/05/02/pismo-do-premiera.1358472




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: g1club
Категория: Политика
Прочетен: 649724
Постинги: 78
Коментари: 211
Гласове: 287
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031