Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 12:46 - Когато човек прави нещата с любов......
Автор: bboysoul359 Категория: Забавление   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2009 12:47


image
image
Любов- най - красивата и чувствена дума, която съществува. Тази дума крие в себе си някаква вълшебна тайна. Когато някой човек изпитва любов към нещо, дали ще бъде друг човек или животно, той се чувства по много странен начин, или по - точно - той се чувства жив. Така за започна и моята любов към танца. Още от детска възраст бях запален по танците. Започнах първоначално на улицата да танцувам брейк. Имаше в квартала две момечета, които показваха движенията на другите деца и аз бях едно от тях. Те ми показаха една стъпка, която тогава дори не изглеждаше танцувално, но аз не спирах да я упражнявам, защото все повече я усещах. За съжаление обстоятелствата в живота ми направиха така, че да се занимавам със съвсем различни неща, от това да танцувам. Но както има една поговорка: " по - добре късно, отколкото никога ". Така след 12 години в търсене на своето призвание - най - накрая то открих.
Веднъж срещнах един приятел, който дълги години се занимава с брейк денс и го помолих да ми покаже някоя комбинацая от стъпки. В продължение на известно време аз не спирах да се упражнявам и един ден срещайки се случайно на улицата пак с него, му я изтанцувах. Той каза:
- Ееееееееееееее, супер !!!! Има flava ( характер ).
И така той ми предложи да ме заведе в една брейк денс формация на име Electric Force.
С течение на времето разбрах, че започвам все повече и повече да се влюбвам в брейка, но не само в него, а във всичко свързано с танците като цяло.
Танцът дава на хората любов, а любовта ражда - ЖИВОТ.
Направете и Вие своя живот танц - независимо какъв е той, важното е да е с любов. Любов- най - красивата и чувствена дума, която съществува. Тази дума крие в себе си някаква вълшебна тайна. Когато някой човек изпитва любов към нещо, дали ще бъде друг човек или животно, той се чувства по много странен начин, или по - точно - той се чувства жив. Така за започна и моята любов към танца. Още от детска възраст бях запален по танците. Започнах първоначално на улицата да танцувам брейк. Имаше в квартала две момечета, които показваха движенията на другите деца и аз бях едно от тях. Те ми показаха една стъпка, която тогава дори не изглеждаше танцувално, но аз не спирах да я упражнявам, защото все повече я усещах. За съжаление обстоятелствата в живота ми направиха така, че да се занимавам със съвсем различни неща, от това да танцувам. Но както има една поговорка: " по - добре късно, отколкото никога ". Така след 12 години в търсене на своето призвание - най - накрая то открих. Веднъж срещнах един приятел, който дълги години се занимава с брейк денс и го помолих да ми покаже някоя комбинацая от стъпки. В продължение на известно време аз не спирах да се упражнявам и един ден срещайки се случайно на улицата пак с него, му я изтанцувах. Той каза:
- Ееееееееееееее, супер !!!! Има flava ( характер ).
И така той ми предложи да ме заведе в една брейк денс формация на име Electric Force.
С течение на времето разбрах, че започвам все повече и повече да се влюбвам в брейка, но не само в него, а във всичко свързано с танците като цяло.
Танцът дава на хората любов, а любовта ражда - ЖИВОТ.
Направете и Вие своя живот танц - независимо какъв е той, важното е да е с любов.


Тагове:   Нещата,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bboysoul359
Категория: Музика
Прочетен: 6765
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930